جديدترين اختراعات فناوري در جهان

ساخت وبلاگ

امکانات وب

-->-->-->
-->-->-->


جديدترين اختراعات فناوري در جهان

 



جديدترين اختراعات فناوري در جهان
جديدترين اختراعات فناوري در جهان نسل جديد كتاب‌هاي الكترونيكي اين كاغذ الكترونيكي برخلاف كتاب‌هاي الكترونيكي گذشته كه از e-Ink استفاده مي‌كردند از فناوري كاغذ الكترونيكي SiPix استفاده مي‌كند. اين محصول از آنجايي‌كه داراي دو صفحه است كه روي هم تا مي‌شوند كاملا به كتاب شبيه است.

كلاه مطالعه شركتي در انگلستان كه كلاه بيسبال توليد مي‌كند، دست به ابتكار جالبي زده است. اين شركت در ازاي 50 دلار كلاهي به مشتريان خود مي‌دهد كه در روز به وسيله باتري‌هاي خورشيدي انرژي خورشيد را جذب و در شب براي چراغي كه روي آن تعبيه شده است استفاده مي‌كند تا مشتريان اين شركت ديگر مشكل خواندن كتاب در شب را نداشته باشند!

سريع‌ترين ماوس جهان شركت Logitech توانست اسكرول فوق سرعتي را به ماوس‌هاي خود اضافه كند. اين ماوس مجهز به سيستم بلوتوث نيز است. پس ديگر نگران گشتن در يك متن عظيم نباشيد! زيرا مي‌توانيد تنها با حركت يك اشاره انگشت از بالا تا پايين آن را يك‌جا طي كنيد.

گوشي موبايل با صفحه لمسي براي نابينايان اين طرح گوشي موبايل براي افراد نابينا داده شده است و شبيه به آي‌فون فعلي است با اين تفاوت‌كه به جاي صفحه نمايشگر لمسي، فقط يك صفحه سفيد دارد كه نقاطي از آن برجسته مي‌شود و به‌حروف بريل با كاربر ارتباط برقرار مي‌كند. اگر اين تلفن به‌توليد انبوه‌برسد، كمك بزرگي به نابينايان خواهد كرد.

انتقال بو از راه اينترنت شركتي در ژاپن، دستگاهي ساخته است كه به USB كامپيوتر وصل مي‌شود و توسط 6 رايحه اصلي كه در آن قرار دارد، مي‌تواند بوهاي مختلفي كه يك شخص براي شما مي‌فرستد را توليد كند.

كامپيوتر ضد آب اين كامپيوتر با نام F500WPC-‌ با اينكه زياد زيبا نيست ولي اولين كامپيوتر ضدآبي است كه توليد شده. اين دستگاه از پورت‌هاي ضد آب تشكيل شده و بدون فن است. اين دستگاه بدون سيستم‌عامل براي شما ارسال مي‌شود ولي با سيستم‌عامل‌هاي Xp، ويستا و لينوكس سازگار است و مي‌توانيد هركدام را كه خواستيد نصب كنيد و زير آب برويد!

خانه ديجيتال پاناسونيك ثابت كرد كه در ابداع فناوري‌هاي با مصرف خانگي بي‌نظير است. اين تلويزيون كه قابليت دريافت كابل‌هاي ورودي آي‌فون، آي‌پاد و دوربين‌هاي ديجيتال با كابل USB معمولي را داراست‌، مي‌تواند تصاوير و فيلم‌ها را از روي اين دستگاه‌ها برداشت كرده و روي صفحه نمايشگر بزرگ خود نشان بدهد.

مرجع تخصصی کولرگازی واسپیلت علیزاده 09177073979...
ما را در سایت مرجع تخصصی کولرگازی واسپیلت علیزاده 09177073979 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حمید علیزاده hamid7 بازدید : 2285 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت: 5:23 AM